Fysioterapia ja hieronta

Tutustu tarjoamiimme fysioterapia- ja hierontapalveluihin. Toimipisteemme sijaitsevat Lappeenrannassa ja Imatralla. Varaa aika verkosta tai puhelimitse 010 419 8200.

Fysioterapia

Fysioterapian tavoitteena on auttaa erilaisten tuki- ja liikuntaelinoireiden kanssa. Fysioterapeuttimme pyrkivät aina tutkimaan syytä oireiden taustalla, jotta vältyt vaivojen pitkittymiseltä.

OMT-fysioterapia

Ortopedinen Manuaalinen Terapiassa käytetään mm. manuaalisia tekniikoita ja terapeuttista harjoittelua, jotka tähtäävät tuki- ja liikuntaelinongelmien hoitoon ja ennaltaehkäisyyn.

Urheilufysioterapia

Tavoitteena on urheiluvammojen ennaltaehkäisy sekä lajivaatimusten mukainen suorituskyvyn optimointi, niin terveelle kuin loukkaantuneelle urheilijalle tai kuntoilijalle.

Valmennus

Niin psyykkisten kuin fyysisten ominaisuuksien valmennuksesta voit saada uusia näkökulmia liittyen hyvinvointiin ja suorituskykyyn. Voit myös selkeyttää omia tavoitteitasi ja löytää keinoja niiden saavuttamiseksi.

Klassinen hieronta

Klassinen hieronta sopii kaikille. Hieronta rentouttaa lihaksia, lievittää kipua ja stressiä sekä nopeuttaa tehokkaasti rasituksesta palautumista.

Urheiluhieronta

Urheiluhieronta toimii osana urheilijan tai kuntoilijan lihashuoltoa. Hieronnassa otetaan tarvittaessa huomioon urheilijoiden harjoitus- ja kilpailuohjelma.

Testaus

Meiltä firstbeat mittaukset, rasvaprosentin mittaukset, sekä erilaiset suorituskyvyn testit. Kysy rohkeasti lisää.

Teippaus

Kinesio- ja Dynamic Tape -teippaus. Tekniikasta riippuen tavoitteena voi olla kivun lievitys, liikkeen avustaminen, - tukeminen tai kivun lievittäminen

Kiinnostuitko? Jätä viesti.

Jätä meille viesti tai kysely käyttämällä alla olevaa lomaketta.