Fysioterapia ja hieronta

Tutustu tarjoamiimme fysioterapia- ja hierontapalveluihin. Toimipisteemme sijaitsevat Lappeenrannassa ja Imatralla. Varaa aika verkosta tai puhelimitse 010 419 8200.

Fysioterapia

Fysioterapian tavoitteena on auttaa erilaisten tuki- ja liikuntaelinoireiden kanssa. Fysioterapeuttimme pyrkivät aina tutkimaan syytä oireiden taustalla, jotta vältyt vaivojen pitkittymiseltä.

OMT-fysioterapia

Ortopedinen Manuaalinen Terapiassa käytetään mm. manuaalisia tekniikoita ja terapeuttista harjoittelua, jotka tähtäävät tuki- ja liikuntaelinongelmien hoitoon ja ennaltaehkäisyyn.

Urheilufysioterapia

Tavoitteena on urheiluvammojen ennaltaehkäisy sekä lajivaatimusten mukainen suorituskyvyn optimointi, niin terveelle kuin loukkaantuneelle urheilijalle tai kuntoilijalle.

Alaraajafysioterapia

Jos vaiva on alaraajoissa, kuten jaloissa, polvissa tai lonkissa, suosittelemme kääntymään ammattaitaitoisten alaraajafysioterapiaan erikoistuvien ammattilaistemma puoleen.

Klassinen hieronta

Klassinen hieronta sopii kaikille. Hieronta rentouttaa lihaksia, lievittää kipua ja stressiä sekä nopeuttaa tehokkaasti rasituksesta palautumista.

Urheiluhieronta

Urheiluhieronta toimii osana urheilijan tai kuntoilijan lihashuoltoa. Hieronnassa otetaan tarvittaessa huomioon urheilijoiden harjoitus- ja kilpailuohjelma.

Testaus

Käytettävissä mm. pyörätestit (Wingate, FTP Testi) , rasvaprosentin mittaus ja MAS (Maximum Aerobic Speed) sekä tulosten yksilöllinen purkaminen.

Teippaus

Kinesio- ja Dynamic Tape -teippaus. Tekniikasta riippuen tavoitteena voi olla kivun lievitys, liikkeen avustaminen, - tukeminen tai kivun lievittäminen

Kiinnostuitko? Jätä viesti.

Jätä meille viesti tai kysely käyttämällä alla olevaa lomaketta.